Producenci
Zwroty i reklamacje

 Towar uszkodzony / Wymiana na nowy:

Odesłanie produktu
  Jeżeli towar ma wadę lub został uszkodzony podczas transportu prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami z dopiskiem USZKODZONY WYMIANA NA NOWY.

Produkt należy wysłać na adres:

PROHURT Mirosław Tadla
Ul. Konarskiego 2A/6
66-200 Świebodzin

 

ZWROT- Składanie reklamacji:
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Pobierz TUTAJ Wydrukuj i Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz gratisami jeżeli takie były załączone oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PROHURT Mirosław Tadla
Ul. Konarskiego 2A/6
66-200 Świebodzin


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

PROHURT Mirosław Tadla
Ul. Konarskiego 2A/6
66-200 Świebodzin

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria/Gratisy oraz paragon lub fakturę.

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl